torek, 15. marec 2011

Florianopolis & Santa Catarina

Floripa, kot mestu pravijo je najbolj rastoče in popularno na jugu Brazilije. Turizem prinaša veliko denarja kar je vidno po visokih cenah in kvalitetnem življenju ljudi. Našel sem si posteljo za dvajset eurov v starem delu mesta in se z odličnimi busi vsak dan odpeljal na različne dele Santa Catarine. Otok ima kar 42 čudovitih plaž med katerimi so tudi za nudiste. Pogledal sem si nekaj krajev med katerimi sta najlepši plaži Mole in Lagoinha de Este. Dnevi so prehitro minili in že sem sedel na nočnem busu proti Sao Paulu.
Sklenil sem krog in bil spet na začetku poti po Južni Ameriki. Še zadnji dan sem preživel v centru mesta med mnogimi japonskimi emigranti, ki so delili cvetje za spomin na žrtve v Fukušimi. Meni pa je po glavi hodila le misel o nepozabnem potovanju in o srečnem povratku med domače ter na tekmo v smučarskih poletih v dolini pod Poncami.

Ni komentarjev: