ponedeljek, 16. marec 2015

Dhaka

Vožnja je trajala kar 11 ur in večkrat sem se zbudil, saj smo kar dobro poskakovali. Vse proge so bile narejene še v času angleskih kolonizatorjev in še vedno služijo. 
V spalniku sem dobil še tri sogovornike in čas je hitro minil. Zjutraj pa z vso prtjago na rikšo, ki me je po polurni vožji svicanja odložil na največji tržnici New Market. Ruzak sem odložil v neki trgovini in se spustil v šoping. Tržnica te po nekaj časa naredi nervoznega, saj je tako ogromna, da se z lahko večkrat izgubiš. Na hitro sem nabavil nekaj tekstila in spet vzel rikšarja do predela Mohamadpur, kjer sem se dobil s Tino. Skupaj z lokalnim cimrom smo uničili prešvercan Bacardi in uživali na terasi z razgledom. Zadnji dan smo se dobili še z tremi Slovenci, ki delajo v Bangladešu in živijo v najbolj urejenem predelu Gulshan 2. V nemškem klubu smo modrovali ob zgodbah iz bangladeškega življenja in spraznili nekaj pšeničnih piv, ki pa so v tej muslimanski državi dražje kot pri nas.
Osebni šofer me je dostavil v  hotel nasproti letališča, kjer me je zgodaj zjutraj čakal let v naš mali biser po alpami.

Ni komentarjev: