sreda, 30. maj 2012

Halfway to Scandinavia

Na povabilo prijatelja Flipa sem si kupil ugodno letalsko karto iz Trsta. Na letaliscu Charleroi me je pobral in za dobrodoslico pricakal z ohlajenimi pivi, ki sva jih takoj poizkusila. Sledil je ogled Bruslja, ki je takoj pokazal kako bogata je Belgija. Sprehodila sva se po centru mesta - Grand Place, ki je eden najlepsih srednjeveskih trgov na svetu. Mesanice ljudi in tujcev, ki delajo v evropskem parlamentu ter ulice polne restavracij, pivnic, cokoladnic, prodajalcev vafljev ter ocvrtega krompircka. Midva sva se najbolj zadrzala v preizkusanju piva, ki ga imajo okoli 400 vrst in so najvecji proizvajalci v svetu. Ogled sva zakljucila z ogledom slavnega kipca Manneken Pis, ter se odpeljala do novega doma v blizini nizozemske meje.
Ze naslednji dan sva pripravila njegov kamper in se odpravila po drzavi. Pogledala sva si najbolj turisticno mesto Bruges, ki slovi po starih stavbah in recnih kanalih, obalno mestece Ostend, se zabavala v zurerskem Gentu ter kasneje tudi v Antwerpnu, ki je tudi cetrto najvecje pristanisce na svetu.
Vsepovsod sem opazil mnogo umetnikov in cudakov, ki pa jim odlicen standard omogoca kvalitetno zivljenje. Ugotovil sem, da so ljudje kot vreme, bolj hladni po naravi pa vendar prijazni do redkih tujcev.
Naslednje dni sem prezivel v Hoogstratnu, ter s kolesom raziskoval okolico mesta. Ogromne kmetijske povrsine, farme goveda, nasadi jagod in druge zelenjave ter delo v zaporih so glavni vir zasluzka tega obmocja.
Odpeljal sem se tudi cez mejo do nizozemskega mesta Breda, ki je bilo to soboto polno nogometnih navijacev. Vsepovsod bari, ekrani in vse v oranznem. Danci so jim zal preprecili vsesplosno zabavo, zato pa smo si jo kasneje naredili mi in spet testirali belgijska piva med katerimi so zmagali Westmalle, Duvel, Chimay...
Dnevi so hitro minili in iz Antwerpna sem vzel avtobus, ki me je odpeljal nazaj na letalisce.

Ni komentarjev: