sreda, 9. januar 2013

Gokarna

Slovo od Roka in cez mejo v drzavo Karnataka. Po stotih kilometrih sem prisel v dolgo poznano hipijevsko tocko - Gokarno. Z motorjem sem se pripeljal skoraj do plaze Kudle, kjer sem pred hisko pripel viseco mrezo z razgledom na lepo plazo. Prehodil sem tudi druge okoliske plaze, ki so zal dobro nasmetene s plastiko. V mestu Gokarna je nekaj pomembnih hindujskih templjev, ki pa v nekatere tujci nimajo vzstopa. Vsepovsod sem sreceval posebne in utrgane belce, ki se sem vracajo vsako zimo ali pa so tukaj kar ostali. Dneve sem prezivljal na motorju in odkrival odmaknjene vasice, vecere pa v druzbi spanko- estonskega para ob pivu, ki je tukaj kar 40% drazje kot v Goi. Veliko tujcev si raje privosci kadece substance in dan se zacne s poznanim menijem : caj, cilum, capati...
Po stirih dneh sem sem odpravil nazaj proti Arambolu. Prevozil celo obalo Goe in po nekaj manj kot tisocih  kilometrih brez celade in vozniske nisem placal podkupljivim policajem. Pocakal sem se rusko novoletno zabavo in kupil avtobusno karto proti Hampiju.

Ni komentarjev: