ponedeljek, 31. januar 2011

Asuncion

Voznja proti glavnem mestu se je malo zavlekla, saj se nam je pokvaril avtobus. Ko sta sofer in prodajalec kart zavihala rokave sem vedel, da ne bo nic. Hitro sem skocil na drugega in se srecno pripeljal do glavnega mesta.
Paragvaj je revna drzava ampak, ko si v Asuncionu nimas tega obcutka. Hiso so kar lepo urejene po cestah pa vozijo dobri avtomobili med katerimi je najvec Mercedezov. Vecinoma so kar brez tablic, zato kar drzi kot pravijo da je v Paragvaju veliko kriminala in korupcije. V centu mesta je ogromno menjalnic, prodajalcev hamokov in drugih pletenin ter izdelkov iz usnja. Ogromna trznica stevilka 4 ponuja vsega mogocega ampak mene je najbolj pritegnil oddelek z mesnimi izdelki. Pecejo meso, klobase in druge dobrote po nizkih cenah. Porcija stane 5 tisoc Guarani kar je manj kot euro in tudi liter piva, ki ga postrezejo v ledu stane 1.3 eura. Vsepovsod prodajo chipo, ki je kot kruh narejen iz manioke, sira in jajc in je tipicen prigrizek Paragvaja.
Pogledal sem si tudi 30 km oddaljeno mesto Itaugua, ki je znana po raznoraznih pleteninah. Imenujejo se Nanduti in vsako leto prirejajo tedenski festival. Stari avtobusi vozijo povsod, zato sem se ustavil v mestecu Aregua, ki je poznan kot center loncarstva. To me ni zanimalo, zato sem vrocino raje prebil v senci jezera Ypacarai.
Zadnji vecer sem prezivel v centri mesta ob koncertu in hvalnici "pobrateni" drzavi Venezueli. Mnozice s transparenti so vklikali naj zivi komunisticna partija Paragvaja in Hugo Cavez. No se jim ze splaca, saj je bencin pol cenejsi kot v Sloveniji.
Paragvaj res da nima veliko pokazati je pa vreden ogleda, ker ima prijazne ljudi in ugodne cene.

Ni komentarjev: