ponedeljek, 18. februar 2013

Pokhara

Z obmejnega mesta Birganj pa na bus, ki je spet vzel dolgih devet ur do Pokhare. V poznanem kraju sem hitro nasel novo sobo s pogledom na jezero Pewa. V zadnjih petih letih so ta turisticni kraj kar prevec pozidali in se naprej gradijo.
Padalsko in trekingi so tukaj glavni biznis in veliko je trgovin s pohodnisko opremo. Ponudba vsega je tako velika, da vedno najdes dobro ceno, sploh ce si dober v dilanju. Po treh meseceh sem spet zacel s sportom. Najprej dvakrat na Peace pagodo in tudi na Sarankot odkoder je bil nor razgled na mesto, jezero in himalajske gore. Rental sem kolo in obkolesaril jezero ter vasice, obiskal fotografa ter uredil dovolilnico za obmocje Anapurne. Po 10 dneh dobre hrane in uzivancije sem bil pripravljen na trek zaradi katerega sem se vrnil v Nepal.

Ni komentarjev: