ponedeljek, 4. februar 2013

Udaipur

Udaipur je poznan kot romanticno mesto, ki lezi ob jezeru Pichola. Na jezeru sta dva otoka s hoteloma in nad njem ogroma palaca. Tukaj so snemali velik del filma James Bond - Octopussy iz leta 1982, ki ga se vedno vsak vecer predvajajo po mnogih  lokalih in zelo so nanj ponosni. Tudi tipicne poroke s sprevodom se dogajajo tu  kot tudi po vsem Rajastanu je cas zenitev. Preizkusal sem nove sokove, odlicne jogurte, cips ter obiskal tovarno bonbonov in uzival v soncnem vremenu.
Srecal sem dva Hrvata s katerima smo se dobro ujeli in skupaj preziveli dva dni. Ko pa je v mestu vse obmolknilo je lastnik, kjer sem spal komaj odprl vsakodnevno steklenico viskija in zacel s kuhanjem pozne vecerje. Prvo noc sem s praznim zelodcem in njegovimi zgodbami dolgo cakal na obljubljeno hrano. Naslednji dan sem se raje prej poskrebel za hrano in tudi njegovo momljanje in eno in iste zgodbe sem raje izpustil in se premaknil na mojo teraso z razgledom na stari Udaipur.

Ni komentarjev: