ponedeljek, 19. november 2007

Chichicastenango

Danes smo se odpravili na eno najvecjih trznic v centralni ameriki. Zamenjali smo vec lokalnih ''chicken busov'' in tudi kombi za 12 ljudi v katerem nas je bilo cez 30 tko da se tudi premaknit nisem mogel(sem obcutil na mojih kolenih). Je pa to pravi dogodek saj se vozis s samimi lokalci-indijanci, ki na buse vlecejo od kur, puranov. Enega purana v narocju starejse indijanke sem imel zraven, ki pa je bil zelo priden... no vcasih je vtaknil glavo v rokav moje majice. Tudi vonjave so temu primerne ampak je fajn tudi to probat. Na trznici pa prodajajo tekstil, sadje, od zivih in visecih zivali, ki pa je zacetna cena vedno cisto previsoka tko da sem spet glihal in kupil en pulover za manj kot pol cene.

2 komentarja:

Miha Ucakar pravi ...

Zdravo,
neki nisem razumu, a se zdej ti že s perutnino ukvarjaš, al kaj?

Pa še eno vprašanje, glede na to, da si pravi profesionalc, kolk puranov lahko v en kombi spravš (tko od oka)?

LP, Poslanc

Unknown pravi ...

Hola Matjaž!

Ti pa si poln presenečenj!Vidim da še naprej uživaš, odkrivaš svet in slediš svojim sanjam..Edino pravilno:)
OKOLI KUGLE.. Kaj točno naj bi to pomenilo..v 80 dneh okoli sveta..? ;)

Kam vse si namenjen? S kom potuješ?In kdaj se vračaš? No, če boš ob vseh dogodivščinah uspel najti un poco tiempo, mi responde;)

LP iz brrr Ljubljane!
Uživaj!
Petra;)

PS. Jaz se pa vračam, čisto na kratek oddih tja, kjer pravijo: Hasta la victoria siempre;)