torek, 20. november 2007

San Pedro la laguna

Z barko smo sli na drugo stran jezera Atitlan in si pogledali mesto Santigo Atitlan, ki ni dosti drugace kot Panajachel. Spet dosti ameriskih gringotov in veliko trznic z vso indijansko kramo, zato smo vzeli drugo barko proti mestu San Pedro la laguna, ki pa je res nekaj posebnega...pravo bacpakersko manjse mesto z ekscentricnimi lokalci in tudi ljudmi, ki so se sem prisli najdet pa se iscejo tudi ze po 30 let. Zdej ze mame flower-power generacije in ameriski vojaki vietnamske vojne, ki so tukaj nasli svoj mir ob zelo dobri klimi in lepimi razgledi. Nekateri so tukaj odprli tudi meditacijske centre, masaze, joge... sploh pa je mesto znano po zelo ugodnih cenah ucenja spanscine. Spimo zraven jezera, kjer tudi sposojajo kajake in se iscemo v mrezah napetih pod pomarancami.

1. Stres: Pokradli Guatemalske Qezale(lastnik sob:slika desno)
No pa se ena taka stvar, ki bi si ji lahko reklo stres... seveda kot ponavadi spoznavamo razlicne lokalce, ki ti seveda probavajo zrihtat vse samo, da imajo kaksno provizijo... mi smo se spoznali z lokalcem Fredijem, ki vsak dan pesaci mimo in se je ustavil pred nasimi sobami za 10 min... na ta izgovor se ja nato izgovarjal lastnik nasih sob ces kaj se pa z takimi pogovarjate in da je sigurno on ukradel... ampak rezervne kljuce ima samo on... potem sem sel do Fredija in mu zatezil za pokraden denar... on ni vedel nic o denarju... nato sem ga odvlekel do lastnika sob on pa zecel tult na njega(verjetno samo zato da bi opral sebe)na koncu je metal flase kokakole za njim tko da sem naredu celo stalo.
Ampak ta lastnik je zmesan... v eni sobi ima svojo cerkev, na steni vsaj 20 slik marije in ful kipov, na tleh kadilo in biblije... razlagal nam je da je on eden od apostolov... zraven pa slike, ko je bil vojak, marinec s puskami. Trikrat na dan zmoli po 50 psalmov in upa da mu bo bog odpustil za stvari, ki jih je prej naredil. Ja Guatemala je ful revna drzava v kateri ti policija nic ne pomaga tko da lahko pozabim na denar razen z lastnikom bom sel zmolit nekaj psalmov in ga vmes poprasal se malo po denarju drugace bo pa to samo zgodba za katero tocno nikoli ne bom vedel... bo pa sola, da je treba na denar bolj pazit... ampak ce mas kljuc od sobe je malo lazje priti v sobo:)
No ravno molil nisem, ker se mi je mudilo na bus sem mu pa z mojimi ponosenimi boksarcami zamasil wc tko da se bo se spomnil name ko ga bo probal odmasit:)

Ni komentarjev: