torek, 18. december 2012

Varkala beach

Iz Allepeya sem pot nadaljeval proti morju. Z busom do mesta Varkala nato pa dilanje z rikasarji za prevoz do plaze. Takoj sem srecal Slovenca, ki sem ga spoznal pred leti v Burmi in dobil lepo sobo s prostorom za viseco mrezo. Plaza pa rajska obdana z rdecimi stenami in turizmom nad njem. Na delu plaze cakajo sveti ''zupniki'', ki opravljajo posebne obrede  predvsem tistim, ki so zgubili druzinske clane. Tudi tempelj je zelo znan in obiskan. Pred njim prodajajo liste in rastline, ki jih mazejo z maslom in jih nosijo bogovom. Cez dan nad njem pokajo s smodnikom ob vecerih pa prirejajo posebne obrede ob spremljavi muzike. 
Vzel sem motor in si pogledal tudi okoliske plaze in ribiske vasice, ter prisel skoraj do Trivadruma, ki je tudi glavno mesto Kerale. Vsepovsod mreze, barke in ljudje, ki se radi slikajo. Tudi hrana je dobra. Na vsakodnevnem meniju je bilo veliko sadja, sadnjih sokov, razlicni birjaniji, juzno indijski thali...
Kraj je miren in domacini so prijazni, zato se veliko tujcev  tu zatakne in ostane dalj casa. Tudi sam sem se odlocal ali naj ostanem ali se premaknem v provinco zabave.
Ob vecerih smo se zbirali v bazi, pili pivo zavito v casopis, ki sem ga moral skriti pod mizo. Naslednji dan so mi ga na pol toplega postregli v cajniku s skodelico za kavo... in odlocitev padla. Goa... pravi kraj za novoletne praznike in zabavo...v Varkalo in Keralo se pa se vrnem saj ta ''state'' ponuja se marsikaj.

Ni komentarjev: