nedelja, 20. februar 2011

Bariloche

Bariloche je najbolj turisticno mesto v Argentini. Lezi ob jezeru Nahuel Huapi in tudi nacionalni park se tako imenuje. Mesto obdajajo visoki hribi, jezera in gozdovi, tako da sem se pocutil kot v Sloveniji. Ponujajo vse vrste aktivnosti, ki pa zaradi mnogih domacih in tujih turistov niso poceni. Pozimi zapade veliko snega in sem prihajajo smucarji iz celega sveta.
V centru mesta je velika turisticna ponudba predvsem restavracij z ogromnimi zrezki in cokoladnice, ki so znane po vsej drzavi.
Naredil sem popularen trek Circuito Chico, kjer sem hodil med mnogimi jezeri, samotnimi zalivi s pogledi na gore in divjo pokrajino. Popoldne sem spoznal argentinski par in skupaj smo z avtom odkrivali se bolj odmaknjene kraje, si kuhale mate in uzivali v soncnem dnevu.
Pogledali smo si tudi Colonia Suica, ki je prva naseljena od Svicarjev. Vse hise so lesene in lepo urejene v gorskem stilu.
Izkoristili smo dolg poletni dan in dostavila sta me nazaj v center mesta. Naslednje dni sem prezivel po mestu in drugih plazah, spoznal Hrvata, ki potujeta z motorjem od Ushuaije do Aljaske in cakal, da pride juznoafriski prijatelj iz Ljubljane.

Ni komentarjev: