ponedeljek, 7. februar 2011

Mendoza

Mendoza je poznana kot ena najvecjih vinskih pokrajin in slavni Malbec je ponesel ime po vsem svetu. Pod visokimi Andi se razprostirajo kilometri trt in vinskih kleti, ki jim pravijo bodege.
Dneve sem prezivljal s ponosnimi in zavednimi Slovenci, ki tukaj zivijo ze vec kot 60 let. Zelo lepo ohranjajo naso kulturo, se zbirajo ob nedeljskih masah in pevskih vajah ter prirejajo igre in proslave za praznike. Pokazali so mi slovenski dom in park, ki je urejen s nasimi motivi in me tudi peljali po najbolj poznanih tockah mesta in okolice. Pogledali smo si tudi kleti, ki pa jih je vedno vec v lasti tujcev. Vecinoma Francozi in tudi drugi kupujejo ogromne povrsine, urejajo in nasajo nove trte. Pridelujejo na miljone litrov vina ter ga izvazajo po vsem svetu. V Mendozi je tudi veliko Bolivijcev, ki pridelujejo sadje in zelenjavo in za majhnen denar delajo v vinogradih. Zanimivo pa je, da vec kot vina pridelajo cesna, ki ga izvazajo v Brazilijo.
Po domaci hrani in dobrem vinu sem zapustil Mendozo in se odpeljal proti goram in znanim smuciscem. Eno od njih je tudi Penitentes, kjer stoji slovenska planinska koca. Imel sem tudi razgled na najvisji vrh Amerike- Aconcagvo 6962m, nato pa sem ze pripravljal dokumente na cilenskem mejnem prehodu Las Cuevas.

Ni komentarjev: