torek, 15. februar 2011

Isla Chiloe

Spet dolga voznja do mesta Puerto Montt nato pa trajekt in spet bus do glavnega mesta Castro.
Otok Chiloe je znam po mnogih lesenih cerkvah, zanimivih ljudeh, ki verjamejo v carovnistvo ter po nori naravi. Vsepovsod prodajajo izdelke iz volne in tudi morske hrane je ogromno. Prodajajo tudi ogromen cesen in alge, ki so tudi eden od zasluzkov otoka. Iz njih izdeluje sampon za lase iz njih kuhajo juhe in jih dodajajo kot prilogo k hrani. Nisem jih poizkusil sem pa testiral vec vrst skoljk, ki jih pripravljajo surove z cebulo in limono.
Pogledal sem tudi druge kraje po otoku med katerim mi je bila najbolj vsec vasica Cucao. Tam je tudi nacionalni park, ki ga obdaja jezero in morje. Ogromno je cilenskih turistov med njimi so predvsem mladi, ki uzivajo zadnje dni solskih pocitnic. Tudi sobe so povecini zasedene, saj se ta vikend odvija najvecji dogodek v letu.
Priredili so festival tipicne hrane, muzike in artesanije. Jedel sem odlicnega jagencka, mesano morsko hrano, ki jo pecejo v zemlji ter raznorazne sladice.
V nedeljo je bil zadnji dan te prireditve mene pa caka celodnevna voznja med vulkani in jezeri nazaj v argentinsko Patagonijo.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Matias, eres el amo de los viajes, como va el español? jaja, un beso desde baskia para ti

Unknown pravi ...

ola! slucajno po nekem nakljucju zasel na vajin blog in sem se kar kako urco zadrzal gor! totalno impresivno:) spisek drzav na levi strani se kar ne konca! kako vama to uspe? predvsem casovno me zanima.. ker ce mas kak navaden job, to niti ni tko simpl..
skratka, zanimivo je tole potovanje okoli kugle :)