nedelja, 13. februar 2011

Santiago de Chile

Le dve uri voznje stran od morja lezi glavno mesto Cila. V ogromnem Santiagu zivi kar tretina 17 miljonskega naroda. Dobil sem posteljo v 6 nadstropju hostla na slavnem trgu Plaze de Armas cisto v centru mesta. Povzpel sem se na bliznji gribcek San Cristobal in imel ragled na vse strani mesta . Obdajajo ga zasnezeni Andi in tudi popularna smucisca kot je Valle Nevado se nahajajo tukaj.
Pogledal sem si tudi druge znane stavbe kot so palaca Moneda, veliko katedral, trgov in parkov. Vse je lepo urejeno in cisto, cene pa visje kot v Argentini, saj je Cile ena najbolj razvitih drzav Latinske Amerike.
Vse se odpira sele po 9 uri in takrat mesto zazivi. Po ulicah srecas mnogo Perujcev, ki delajo slabsa dela, prodajajo po ulicah in trznicah. Veliko je hitre prehrane, kar je vidno po mnogih okroglih Cilenkah. Poizkusil sem hladen marelicen kompot z zrni, ki ga prodajajo na vsakem vogalu in mu pravijo Copihue.
Vroce glavo mesto sem hitro zapustil, se stlacil v nabito poln metro in se peljal do avtobusne postaje.

Ni komentarjev: