Star vlak še iz časa Angležev je začel svojo pot s polurno zamudo. Lesene klopi in potrgani zglavniki spominjajo bolj na muzejski vlak, kar se občuti tudi na hitrosti. Pol poti gremo okoli 20km/H kar je bilo idealno za opazovanje zelene pokrajine, ljudi na poljih in življenje na podeželju. Prispemo na glavno progo med Dhako in Chittagongom, kjer zamenjajo lokomotivo in že letimo proti končni destinaciji. Okoli 11 zvecer prispem v drugo največje mesto in glavno pristanišče v državi. Najdem hotel in takoj zaspim.
Že zgodaj zjutraj se začne podoben kaos kot v Dhaki. Odpravim se na tržnico in nakupim sadja, da z vitamini razbijem mastne porote, jajca in drugo ocvrto hrano. Izberem rikšarja, ki me pelje do ¨district offica¨, kjer naj bi izdajali dovolilnice za predel Rangamati in Hill tracks. Izven da od januarja letos na novo izdajajo le v Dhaki, tako da s tem ni nič. Pa trmast kot sem vseeno probam srečo ampak me kljub dalješ pregovarjanu ne spustijo naprej. Tudi v državi brez zakonov ne gre vse čez kot se zamisliš...četudi si bel:)
Ni mi preostalo drugega, da se premaknem do dolgo pričakovanega odklopa na morju. Pridem na želežnisko postajo in si poizkušam rezervirat spalnik za nazaj, saj je veliko bolj varno in še privarčujem en dan. Na koncu pristanem v pisarni šefa postaje, postežen s čajem in debati o Jugoslaviji, Titu, Miloševiču in večkratnem rokovanju ter fotkanju in seveda odobreni karti za posebnega gosta iz Slovenije.
Ni komentarjev:
Objavite komentar